Реєстрація

Спільнота

ЧаПи

Календар


Назад   Чорна Рада-національний форум політичних дискусій > Телебачення та політика > tVI

Рейдерське захоплення ТВі

tVI

Відповідь
 
Параметри теми Параметри перегляду
Старий 24.04.2013, 09:42   # 1
Просто_Я
Користувач
 
Аватар для Просто_Я
 
Реєстрація: 06.01.2011
Звідки Ви: Ненька Україна
ПП: Ще не визначився...
Дописи: 324
Репутація: 20
Типово Рейдерське захоплення ТВі

Мустафа Найєм розповів журналістам Телеканалу новин "24" про те, що зараз відбувається з каналом. За словами журналіста, працівників ТВі не впускають в офіс. Через кілька годин мають відбутися збори колективу з колишніми і новими власниками каналу.


Слова Найєма:

"З'явилася нова людина, яка називає себе інвестором. Це Альтман. Хто це - ми не знаємо. Є чутки, що це людина Гусинського, колишнього власника каналу...

Ми нічого не знаємо, у нас немає достовірних фактів.

Єдине, що я знаю - ... нове керівництво дало розпорядження... що продовжуються ефіри.

Зараз ми їдемо на прес-конференцію власника. Там будуть збори колективу - і там будемо вирішувати, що робити далі".



Інвестор каналу ТВі Костянтин Кагаловський заперечив продаж каналу і звинуватив Олександра Альтмана в підробці довіреності. Про це пан Кагаловський заявив на прес-конференції.

"Ніхто не має юридичних підстав на ТВі. Я – власник каналу ТВі. Розмови про продаж – нісенітниця, таких розмов я не вів і продавати канал не збирався", – цитує слова Кагаловського "Телекритика".

"Шахраї на кшталт Альтмана, які підробили довіреність моєї компанії, на таких речах далеко не поїдуть. Їхня стратегія проста: зараз отримати контроль над каналом, а потім продати його тому, хто цей канал закриє чи зробить музичним", – сказав Кагаловський.

Водночас він запевнив, що вирішить проблему з рейдерським захопленням. "Я цю проблему вирішу. Не думаю, що хтось із серйозних людей із влади стоїть за такими дрібними шахраями, як Альтман і Радченко", – заявив Кагаловський.

Нагадаємо, 23 квітня на офіційному сайті ТВі з'явилась інформація, що новим генеральним директором телеканалу ТВі став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. У повідомленні також ідеться, що новим інвестором каналу став американський бізнесмен Олександр Альтман.

Генеральний директор ТВі Наталія Катеринчук на прес-конференції заявила, що інформація про зміну керівництва каналу не відповідає дійсності.

Відповідаючи на запитання, як чинити журналістам ТВі, котрі не знають, чи готувати їм вечірній випуск новин, пані Катеринчук сказала, що ТВі "не має виходити в ефір, коли він захоплений".

Президент каналу ТВі Віталій Портников відмовився коментувати питання зміни власників ТВі.

"Базуватися треба на документах, а я не бачив жодного офіційного документа, тому не можу коментувати. Питання зміни керівництва також перебуває в юридичній площині. Директора ТВі, наскільки я розумію, призначає Олег Радченко за узгодженням із власником. Я маю репрезентувати журналістську позицію, яка полягає в тому, що необхідно зберегти незалежність телеканалу від влади, журналістську незалежність", – сказав Портников "Телекритиці".

На його думку, журналісти за будь-яких умов мають продовжувати видавати продукт, "а особи, які перебувають у бізнес-конфлікті, мають вирішувати стосунки між собою".

"Я сподіваюся, що переможе здоровий глузд, який не дасть перетворити канал на арену розбірок і залишить канал незалежним інформаційним ресурсом", – додав Віталій Портников, нагадавши, що попередній конфлікт між інвесторами ТВі Володимиром Гусинським і Костянтином Кагаловським теж вирішувався в судовому порядку, і пан Гусинський не став "знищувати" канал.

Колишній гендиректор ТВі, народний депутат Микола Княжицький вважає, що директор ТОВ "Медіа інфо" Олег Радченко мав право призначити гендиректором телеканалу ТВі Артема Шевченка замість Наталії Катеринчук. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Деталей статуту я не пам'ятаю... Але судячи з того, що я читаю, якщо на 100% власником ТОВ "ТРК "ТелеРадіоСвіт" (ТВі) є ТОВ "Медіа інфо", а директором останнього є Радченко, то Радченко має право змінити в дочірній компанії керівника. Це за законом", – сказав Княжицький.

"Якщо телеканалом тепер управляє Артем Шевченко, то переконаний, що з ним буде все добре, тому що він чесний журналіст", – додав екс-гендиректор ТВі.

Орієнтовно о 17:00 на телеканалі має початися зустріч новопризначеного гендиректора ТВі Артема Шевченка з колективом.

Представлення нового керівництва телеканалу ТВі колективу з етичної точки зору відбулось дуже непереконливо.
Таку думку висловив телеведучий, публіцист Юрій Макаров, передає Тиждень.
Макаров розповів, що повідомлення про зміну керівництва ТВі з’явилось на сайті до офіційної заяви перед колективом новопризначеного гендиректора Артема Шевченка.
"Жодного внутрішнього конфлікту чи протистояння не було навіть тіні. Головним чином, спершу, колектив був обурений тим, не що відбулось, а як це відбулося. Відбулось це за гіршими сценаріями", - підкреслив Макаров.
Він наголосив, що журналістів від самого початку шокувала посилена охорона каналу, яка не пропускала генерального директора та власника.
"Нагнали якихось мордоворотів, потрійний склад варти, яких я ніколи не бачив… Це перше, що шокувало колектив. Потім, коли з’явився цей ніби-то інвестор, він виглядав страшенно непереконливо. Третє, що мені особисто дуже не сподобалось, вони буквально за півдня внесли в Державний реєстр нового керівника компанії", - заявив він.
Макаров додав, що "хлопці явно дуже добре підготувалися".
"З точки зору етичної та естетичної це виглядало дуже непереконливо. І Альтман, по суті, на жодне питання не відповів. Він не міг пояснити, яким чином канал має бути прибутковим. Він не пояснив, якщо канал не стане прибутковим, то навіщо йому ця халепа потрібна. Й він не пояснив, по суті, яким чином відбувалась зміна власників. Він себе позиціонує не як власник, а як інвестор", - підкреслив Макаров.
"Я розумію, що це емоційні аргументи. Але коли така конфліктна ситуація, то інколи люди керуються саме емоціями та враженнями. Так от, з точки зору емоцій і вражень, все це захоплення відбувалось в найгірших донецьких традиціях", - додав телеведучий.
Він додав, що нове керівництво гарантуючи невтручання в редакційну політику, вже втрутилось у неї, коли "за сім хвилин до ефіру Артем Шевченко, повідомив Мустафі Найєму та Ілоні Довгань, що вони не виходять, та поставив вчорашній повтор".
Він додав, що журналісти вирішили вийти на свої робочі місця 24 квітня о 10-й і працювати над новинами та поточними програмами, розраховуючи, що ситуація легітимізується.
Просто_Я зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Sponsored Links
Старий 24.04.2013, 22:05   # 2
Ейхман
Користувач
 
Аватар для Ейхман
 
Реєстрація: 18.01.2010
Дописи: 588
Репутація: 46
Типово

донецьки ....
Ейхман зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 25.04.2013, 08:37   # 3
Shiver2005
помаранчевий
 
Аватар для Shiver2005
 
Реєстрація: 30.08.2009
Звідки Ви: Ужгород, Київ
Дописи: 100.214
Репутація: 52
Типово

Комітет професійної спілки "Журналістів телеканалу ТВі" вимагає розірвати трудовий договір з керівником ТОВ Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт" Артемом Шевченком та керівником ТОВ "Інтерпрофіт" Олегом Радченком.

Відповідна заява була оприлюднена в прямому ефірі ТВі ведучим Мустафою Найємом.

Вони, згідно з заявою журналістів, "допустили порушення законодавства про працю та порушення професійних прав журналістів", а саме: перешкоджали журналістам виконувати свої професійні обов'язки, шляхом скасування виходу в ефір 23 квітня 2013 року; вимогами непоширення інформації, замовчування суспільно необхідної інформації про події на каналі".

Окрім того, згідно із заявою, Шевченко та Радченко "наклали заборону на висвітлення окремих тем, показ окремих осіб або поширення інформації про них; перешкоджали гостям, запрошеним журналістами на програми, увійти для участі в програмах; грубо порушували трудове законодавство щодо Катеринчук; не мотивовано припинили вихід програми "Проти ночі з Павлом Шереметом".

Комітет профспілки ТВі також вимагає призначити в.о. керівників ТОВ Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт" та ТОВ "Інтерпрофіт", до вирішення спору між засновниками та інвесторами каналу судовими інстанціями, лише за погодженням з первинною профспілковою організацією професійною спілкою "Журналістів телеканалу ТВі".

Окрім того, вони вимагають "оприлюднити прозору структуру власності юридичних осіб, які є власниками каналу ТВі та оголосити з документальним підтвердженням кінцевого бенефіціара".

Також журналісти просять оголосити склад та терміново провести збори редакційної ради каналу, збільшити повноваження редакційної ради щодо формування редакційної політики та вирішення внутрішньо редакційних спорів.

Профспілка також вимагає "не змінювати сітку мовлення каналу та не втручатися у професійну діяльність журналістів, забезпечивши вихід в ефір усіх програм станом на 22 квітня 2013 року".

Окрім того в заяві журналісти просять "не проводити за ініціативою власника звільнень журналістів та технічних працівників, які були задіяні у виробництві програм на каналі станом на 22 квітня 2013 року, не розривати чинні угоди і договори з виробниками контенту каналу ТВі, які діяли станом на 22 квітня 2013 року", а також "не застосовувати санкцій до учасників страйку ані у вигляді припинення трудових договорів, ані у вигляді припинення договірних відносин".
Shiver2005 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 25.04.2013, 20:32   # 4
Ейхман
Користувач
 
Аватар для Ейхман
 
Реєстрація: 18.01.2010
Дописи: 588
Репутація: 46
Типово

Охриніли донецьки нарики
Ейхман зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 26.04.2013, 09:05   # 5
Просто_Я
Користувач
 
Аватар для Просто_Я
 
Реєстрація: 06.01.2011
Звідки Ви: Ненька Україна
ПП: Ще не визначився...
Дописи: 324
Репутація: 20
Типово

Камери на телеканалі ТВі тепер видаються за підписом керівника інформаційного мовлення Єгора Чечеринди.
Про це "Українській правді" повідомила журналіст Юлія Банкова.
"Якщо раніше режисери і оператори могли брати камери під власну відповідальність, не питаючи ні в кого, то тепер лише за підписом Єгора Чечеринди - так нам пояснили", - зазначила вона.
Як відомо, колектив ТВі висунув вимоги новому керівництву каналу та оголосив про страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу.
Банкова повідомила, що 26 квітня творчий колектив ТВі вирішив звернутися до небайдужих громадських активістів, письменників, музикантів, художників за порадою, підтримкою чи оцінкою дій колективу.
Небайдужих, готових висловити свою думку, чекають у п’ятницю з 12 години дня біля телеканалу ТВі за адресою вул. Гайдара, 50.
Просто_Я зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 14.05.2013, 20:42   # 6
Дмитро
Глава ЧР
 
Реєстрація: 29.08.2009
ПП: Аристократичний Республіканський Хаос
Дописи: 551
Репутація: 88
Типово

Як на мене, то з TVi правильно зробили, що змінили керівництво. На цьому "опозиційному" каналі була цензура для справжніх опозиціонерів, його використовували покидьки в своїх цілях
Дмитро зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 17.05.2013, 11:15   # 7
Просто_Я
Користувач
 
Аватар для Просто_Я
 
Реєстрація: 06.01.2011
Звідки Ви: Ненька Україна
ПП: Ще не визначився...
Дописи: 324
Репутація: 20
Типово

Власник захопленого каналу ТВі Костянтин Кагаловський запропонував тележурналістам розділити акції каналу. Таку пропозицію він висловив у четвер на зустрічі журналістами, що звільнилися з ТВі, пише «Українська правда».

Як повідомили «Українській правді» журналісти - учасники зустрічі, Кагаловський вважає, що таким чином можна піти «від будь-яких сумнівних схем і спробувати зробити дійсно відкрите телебачення». Він також запевнив, що боротьба за повернення каналу продовжиться, але «ніхто журналістів втягувати у війну не буде».

Найближчим часом буде зроблено офіційну заяву з цього приводу.

Як писала «Телекритика», раніше пан Кагаловський пообіцяв журналістам, які звільнилися з ТВі, до нового року зберегти фінансування, з допомогою якого ті збираються почати реалізацію проекту інтернет-ТБ.

Нагадаємо, 23 квітня було оголошено, що новим що новим інвестором ТВі став американський бізнесмен Олександр Альтман, а новим генеральним директором став Артем Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук.

Одночасно Наталія Катеринчук повідомила, що інформація про зміну керівництва каналу не відповідає дійсності, а власник ТВі Костянтин Кагаловський заявив про рейдерське захоплення каналу. Він заперечив продаж каналу і звинуватив Олександра Альтмана в підробці довіреності його компанії.

Пан Альтман сказав, що збільшив частку своєї компанії Balmore Invest Limited у ТОВ «Медіа інфо» (компанія-власник ТВі) з 1% до 95% на підставі довіреності компанії Wilcox Ventures LTD (володіла 99% ТОВ «Медіа інфо»), підписаної її директором Ортодоксією Василеску.

Директор компанії Wilcox Ventures LTD Ортодоксія Нікія заявила українським журналістам, що не видавала жодної довіреності Олександру Альтману на управління компанією і що єдиним власником ТВі є компанія Wilcox Ventures LTD, єдиним бенефіціаром якої є Костянтин Кагаловський.

14 травня прес-служба колишнього гендиректора ТВі Наталі Катеринчук повідомила, що Високий суд Англії заборонив компанії Balmore Invest Limited проводити будь-які угоди, які можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над акціями компанії «Медіа інфо» (власник 100% ТОВ «ТРК "Телерадіосвіт"» - телеканалу ТВі). Пан Альтман заявив, що ця інформація не відповідає дійсності і що ніякого рішення за позовом суд не ухвалював.
Просто_Я зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Відповідь

Закладки

Мітки
найєм , рейдери , тві


Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.

Швидкий перехід


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 06:23 .